کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رنگ مشکی براق آیفون 7 از دیگر مدل‌ ها گران‌ تر خواهد بود

اپل در نهایت از نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به همراه ساعت هوشمند اپل واچ سری 2 رونمایی کرد. حال مشخص شده که برای خرید رنگ‌بندی مشکی براق آیفون‌های جدید که به جت بلک نیز شناخته می‌شود نسبت به رنگ‌های دیگر باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

رنگ مشکی براق آیفون 7 از دیگر مدل‌ ها گران‌ تر خواهد بود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛بالاخره انتظارها به سر رسید و کمپانی اپل از نسل جدید آیفون‌ها به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد. جدا از معرفی دوربین جدید و همچنین حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، معرفی رنگ‌بندی‌های جدید این محصولات از جمله مواردی بود که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

یکی از رنگ‌های جالب و البته شیک معرفی شده، مشکی براق است که به نام جت بلک به کاربران معرفی شد، اما زیبایی این رنگ جدید به بهای گران‌تر بودن آن برای مشتریان تمام خواهد شد زیرا اپل اعلام کرده که این مدل فاقد نسخه ۳۲ گیگابایتی خواهد بود.

آیفون 7 با رنگ‌بندی مشکی براق تنها در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. با این حساب اگر بخواهید نسخه آیفون 7 این رنگ‌بندی را بخرید باید ۷۴۹ دلار بپردازید و نسخه آیفون 7 پلاس نیز با پرداخت ۸۶۹ دلار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در کنار این رنگ‌بندی، ۴ رنگ دیگر وجود دارد که البته در مدل ۳۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد، بنابراین برای خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون 7 در یکی از این ۴ رنگ باید ۶۴۹ دلار پرداخته و خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون 7 پلاس نیز ۷۶۹ دلار برای شما تمام خواهد شد.

کمپانی اپل اعلام کرده است که نسل جدید آیفون از ۲۶ شهریور عرضه خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33661 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/18 تعداد مشاهده: 1856
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر